Softver za pozivni centar i njegove funkcije

Prednosti koje pozivni centar nudi u poslovanju mnogih tvrtki su nebojene, ali prije svega morate razumjeti  softver za pozivni centar da shvatite benefite istog.

Softver za pozivni centar sustav je zahvaljujući kojem tvrtke mogu upravljati višestrukim komunikacijskim kanalima – to može biti e-pošta, telefon, live chat, razmjena poruka i društveni mediji. Može se koristiti kao dio softvera za korisničku podršku.

Call centar je mjesto gdje pozive korisnika obrađuje tvrtka. Koristi se za pružanje korisničke podrške, telemarketing ili za prodaju proizvoda ili usluga. Softver pozivnog centra je skup aplikacija i alata. Postoje dvije kategorije ove vrste softvera: softver za upravljanje odnosima s kupcima i softver za integraciju računalne telefonije.

Softver za pozivni centar i njegove funkcije

Postoje i mnoge vrste softvera pozivnog centra, na primjer – pozivni centar temeljen na pregledniku, u oblaku ili softver hostiranog pozivnog centra. Uz softver temeljen na oblaku, sve informacije i podaci pohranjuju se u oblaku. Uz softver koji se temelji na pregledniku, sve značajke i funkcije nalaze se u pregledniku korisnika.

Alati za pozivni centar trebali bi biti funkcionalni, puni značajki za proširenje vaših trenutnih procesa i jednostavni za korištenje jer će ih vaš tim koristiti svakodnevno. Ono što biste svakako trebali zahtijevati od rješenja pozivnog centra je svestranost. Pobrinite se da nudi značajke kao što su snimanje poziva, praćenje poziva i analiza poziva, tako da možete maksimalno iskoristiti podatke klijenata i koristiti ih ne samo za prodaju ili povratne informacije, već i za poboljšanje upravljanja i performansi vašeg pozivnog centra. Također biste trebali pogledati popis integracija, tako da možete povezati softver pozivnog centra s alatima koje ste već koristili: CRM-ovima ili marketinškim alatima putem e-pošte, samo da nabrojimo neke.

Zahvaljujući softveru za pozivni centar, korisnička služba je automatizirana i također učinkovitija. Povećava se zadovoljstvo kupaca, a to se realno može pretvoriti u profit za vašu tvrtku. Također olakšava rad vašem timu za korisničku podršku.